20100325

Huanchaco, Perú


Zer esanik ez da... Huanchaco Trujillo herriaren alboan dagoen kostako herrialde txiki bat da. Bertan medikura joan behar izan nintzen, inoiz baino ahulago aurkitzen bainintzen. Hain gaizki sentitzen nintzen, ez nuela argazki bat bera ere atera. Hondartza ondo zeon, hango hondartza baten antzekoa baina txikia. Arroza jateaz nazkatu nintzen. Jatetxe batetara joaten nintzen eta bertako emakumeak menu espeziala prestatu ohi zidan. Ez zuen ulertzen nola ez nintzen pixkanaka sendatzen ari eta egia esan, nik ere ez.

Abreviando para los que no entienden: Cerca de Trujillo, en Huanchaco (costa del pacífico) estuve tan enferma que tuve que ir al médico, comer menu especial (arroz) durante muuuuchos días y además no pude sacar ninguna foto por mi estado físico que me quitó las ganas de hacer todo lo que podía. Así es la vida, cuando toca, toca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario